Bezpłatna wysyłka za zamówienia powyżej 199 zł
Wysyłka następny dzień roboczy od realizacji zamówienia
Koszyk
Bezpłatna dostawa od 199 zł • Wysyłka następny dzień roboczy • -7% z kodem: LATO25
Przejdź do treści
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego auracare.pl

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Punkt odbioru – punkt znajdujący się pod adresem: ul. Ogrodowa 65/5, 00-876 Warszawa

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep – sklep internetowy AURA CARE prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://auracare.pl

Sprzedawca – Aura Care Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 65/5, 00-876 Warszawa, NIP: 5273151278

Lokalizacja magazynu, w którym przechowywane są produkty: ul. Lubelska 18, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 65/5, 00-876 Warszawa

Adres e-mail: kontakt@auracare.pl

Telefon: +48 537 479 509

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:

  • urządzenie z dostępem do Internetu
  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies

Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.

Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.

Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.

Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.

Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.

Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

Klient akceptując regulamin sklepu, zezwala na odbiór wiadomości SMS oraz mailowych na temat promocji w firmie oraz problemów z zamówieniem.

§ 5 PŁATNOŚCI

Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

  • Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
  • Za pośrednictwem platformy płatniczej PayU
  • Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego
  • Kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru

W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.

Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.

Termin realizacji zamówienia wynosi 2 Dni robocze.

W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu. Przy płatnościach kartą czas realizacji wynosi również 2 dni robocze.

W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.

Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

  • Za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
  • Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia

W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  • w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru
  • w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno
  • zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Kwiatowa 6a, 05-822 Milanówek niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

§ 9 REKLAMACJE

W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
  • przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
  • żądać usunięcia wady

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

  • mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
  • pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego
  • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów
  • internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 10 OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym.

Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii w formularzach jest obsługiwany w pełni przez firmę TrustMate SA z siedzibą Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław.

Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.

Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.

Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

§ 11 E-PARAGONY

Definicja e-paragonu

  1. E-paragon to paragon fiskalny w formie elektronicznej, przesyłany na adres e-mail podany przez Kupującego podczas składania zamówienia.
  2. E-paragon ma taką samą moc prawną jak paragon papierowy i stanowi dowód zakupu, uprawniający do zwrotu, wymiany lub reklamacji towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Zasady wystawiania i przekazywania e-paragonów

  1. Składając zamówienie w sklepie auracare.pl, Kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie paragonów fiskalnych w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia.
  2. W przypadku podania błędnego adresu e-mail przez Kupującego, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak dostarczenia e-paragonu.

Przechowywanie i dostęp do e-paragonów

  1. Kupujący zobowiązany jest do przechowywania e-paragonu we własnym zakresie, np. poprzez zapisanie go na urządzeniu elektronicznym.
  2. Na życzenie Kupującego Sklep może ponownie przesłać e-paragon na wskazany adres e-mail, o ile jest on zgodny z danymi podanymi przy zamówieniu.

Ochrona danych osobowych

  1. Adres e-mail podany przez Kupującego wykorzystywany jest wyłącznie w celu dostarczenia e-paragonu i nie będzie udostępniany osobom trzecim, zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu.
  2. Przetwarzanie danych osobowych w zakresie wysyłki e-paragonów odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).

§ 12 DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności.

Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:

  • umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c)
  • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży.

Prawa Kupującego

Kupującemu przysługuje prawo żądania:

  • dostępu do swoich danych osobowych
  • ich sprostowania
  • usunięcia
  • ograniczenia przetwarzania
  • żądania przeniesienia danych do innego administratora
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych

§ 13 ZASTRZEŻENIA

Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.

Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.

W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

adres e-mail: kontakt@auracare.pl

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko Konsumenta (-ów):

– Adres Konsumenta (-ów):

Podpis Konsumenta

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data

(*) Niepotrzebne skreślić.